dinsdag 5 april 2011

Een loopband kopen

Als kind wou ik altijd al een loopband. Buiten is het vaak koud en donker, twee redenen waardoor ik het me ontzie om te gaan lopen. Ook twee zaken die je bij een loopband niet hebt! Je kan het toestel eender waar plaatsen in je huis:
  • in je woonkamer
  • op de slaapkamer
  • in de kelder
  • op zolder
  • in de badkamer
  • in de gang
  • voor de televisie
De mogelijkheden zijn oneindig. Het enige wat je ervoor nodig hebt, is voldoende plaats natuurlijk. 

Een loopband kopen kan ook goedkoop online. Dat heeft zo zijn voordelen. Sta me toe om hier weer een lijstje op te sommen:
  1. geen vervoer, je hoeft niet naar de winkel
  2. de loopband wordt gewoon bij u thuis afgeleverd
  3. goedkoop
  4. garantie
  5. veilig online betalen
Dit zijn er slechts enkele, natuurlijk biedt het kopen van een loopband nog een stuk andere voordelen. Een bekende winkel waar u dit kunt doen, is bijvoorbeeld Neck.be. 

Goedkoop? Dat kan zeker. Een nadeel is wel dat u dan vaak moet inboeten aan eigenschappen. De allergoedkoopste loopband (nog geen 179 eur) is er ene die zelfs niet werkt op elektriciteit. Geef mij dan toch maar een exemplaar met, want een boordcomputer (waarop je je hartslag ziet, en de afstand) vind ik toch wel een absolute must.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten