vrijdag 26 maart 2010

Een goede tip

Vandaag weer een fijne dag op m'n stage. Ik vind het altijd boeiend om met de manager te werken. Hij heeft namelijk zoveel kennis en ervaring, het is leuk dat hij mij veel weetjes verteld. Ze heeft zijn bedrijf ook wanbetalende klanten. Een tip die hij me gaf:
als je later zelf een bedrijf hebt, en je hebt last van wanbetalers, stuur dan enkele vriendelijke herinneringen, maar erna onmiddellijk een deurwaarder. Dat helpt echt, en het is trouwens iets wat weinig bedrijven weten.

Nuja, niet dat ik van plan ben een eigen bedrijf uit de grond te stampen (maar hé, je weet maar nooit), toch is het een leuk weetje. Misschien ben ik er wel ooit iets mee, of kan ik het later aan m'n werkgever vertellen bij wijze van advies... Om het niet te vergeten, schreef ik daarom dit blogbericht. Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten