donderdag 4 februari 2010

goedkope kleren van Pepe Jeans en Miss Sixty online!

Ik stond er nogal wat skeptisch tegenover toen ik op voordeligst.be kennis maakte met het concept "goedkoop online kleren kopen". Tot m'n grootste verbazing was het echt waar! Ik kwam er uiteindelijk terecht op dressforless, een site waar je de laatste merkkledij kan kopen aan echte spotprijzen. Zelf draag ik graag jeans van Pepe Jeans en Miss Sixty. Eens op de site kon ik m'n ogen niet geloven! Een jeans van Miss Sixty voor maar 74 EUR! Zelf heb ik nog niet veel ervaringen bij het kopen van kleren via internet (Behalve dan een paar schoenen op ebay die ik al op voorhand had gepast in de winkel - ik wist dus zeker m'n maat - voor maar liefst 30 EUR goedkoper dan in de winkel. De reden waarom ik vrij terughoudend ben is dat ik niet goed weet wat je moet doen als de kleren niet passen of ze toch niet je smaak blijken te zijn. Gelukkig geld bij Dressforless een terugruilperiode van 14 dagen, ruim genoeg om iets terug te sturen als het niet zo goed past of het je toch niet bevalt. Dat kost je overigens niets! (Behalve de portkosten om het pakje terug te sturen, maar dat weegt bijlange niet op tegen het prijsvoordeel dat je doet om online kleren te kopen...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten